تاریخ : پنج شنبه 27 شهريور 1393 بازدید : 248 نویسنده : سجاد علوی 

 

با سلام خدمت تمامی دوستان برنامه نویس و مشتاقان به طراحی وب به استحضار میرساند اولین جزوه آموزشی ASP.NET با تدریس استاد وحید نصیری در وبسایت قرارداده شده و علاقه مندان میتوانند از ستون کناری وبسایت آن را تهیه فرمایند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
تاریخ : چهار شنبه 26 شهريور 1393 بازدید : 538 نویسنده : میلاد باحجب کلانی 

با سلام خدمت مخاطبان زبان برنامه نویسی متلب. قبل از هر چیز باید خدمت تمامی دوستان چندین نکته رو یاد اور بشم که این نکات نقش مهمی در پیدا کردن مهارت در برنامه نویسی دارد :

اول انتخاب یک کتاب یا یک کلاس خوب برای یادگیری آن, دقت داشته باشید که انتخاب یک منبع خوب قدم اولی است

که برای یادگیری برنامه نویسی برداشته می شود و همان طور که می دانید در انجام هر کاری قدم اول از اهمیت

زیادی برخوردار است. یادگیری برنامه نویسی باید مستمر باشد و یک برنامه نویس که در اول کار قرار دارد نباید به

حدی اکتفا کند. کسی که می خواهد در برنامه نویسی پیشرفت کند نباید از یادگیری دست بکشد و باید برای آن

وقت بگذارد و از یادگیری خسته نشود همان طور که می دانید هر لحظه چیز تازه ای کشف می شود و کسی که

می خواهد در این زمینه پیشرفت کند باید در زمینه خود به روز باشد و از هر مطلب تازه ای خبر داشته باشد و هیچ

وقتی برای یادگیری را از دست ندهد.

هر مطلبی را که یاد می گیرید به کار ببرید, دقت داشته باشید خواندن کافی نیست و تا زمانی که برنامه ای ننویسید و

دست به کیبورد نبرید در کارتان پبشرفت نخواهید کرد بهتر است بدانید خود من تا زمانی که نوشتن برنامه را شروع

نکرده بودم از عهده نوشتن یک برنامه ساده بر نمی آمدم و کم کم دلسرد شده بودم و از زمانی که شروع به نوشتن

کردم به یاری خداوند پیشرفت های خوبی کردم, از تمرین دست نکشید, برنامه نویسی جز رشته هایی است که نیاز

به تمرین زیاد دارد, برنامه بنویسد و با خطا های مختلفی آشنا شده و نحوه ی رفع آن را یاد بگیرد. مثل وقت طلاست

در این زمینه بیشترین کاربرد را دارد و این موضوع فقط با تمرین و تلاش بیشتر بدست می آید و چون معمولا کسانی

که یک برنامه را سفارش می دهند وقت برایشان مهم است برنامه ای که در کمترین زمان ممکن تهیه می شود برای

آنها در الویت قرار دارد. از این که مطالب قرار داده شده در وبلاگ را دنبال می کنید از شما ممنونم. 

از پست های آتی فیلم های آموزشی طبق قولی که به دوستان داده ام در وبسایت قرار داده خواهد شد . 

امیدوارم که از مطالب راضی باشید .

با تشکر

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی متلب , ,
:: برچسب‌ها: آموزش متلب , دانلود فیلم آموزشی متلب , دانلود آموزش متلب ,
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 بازدید : 618 نویسنده : میلاد فرخی دانشور 

نصب Software Development Kit یا به اختصار SDK :

ابتدا باید Software Development Kit اندروید، یا به اختصار SDK، را از اینترنت دانلود کنید. معمولا آدرس اصلی دانلود این فایل، برای ایرانیان مسدود می باشد. اما مشکلی نیست و در سایت های فارسی زبان می توانید این فایل را بیابید. مثلا عبارت ((دانلود SDK اندروید)) را در گوگل جستجو کنید (راه حل دیگر، استفاده از نرم افزار Super Hide IP است که باید با آن، ip خود را تغییر بدهید و سپس SDK را از سایت اصلی آن دانلود کنید).

فرض می کنیم که شما فایل نصب SDK را دانلود کرده اید. قبل از نصب SDK، با نرم افزار Super Hide IP باید ip خود را تغییر بدهید (دیگر این مورد را تذکر نمی دهم و هر وقت به اینترنت متصل بودید از این نرم افزار استفاده کنید – منظورم هنگام اتصال به سایت های تحریم کننده ایران و یا هنگام استفاده و run کردن برنامه های آنها می باشد)، یا اگر اکنون به اینترنت متصل نیستید، هر زمان به اینترنت وصل شدید این کار را انجام بدهید و سپس برنامه SDK را اجرا کنید.

برای نصب، ابتدا فایل نصب SDK را باز کنید. بر روی گزینه Next کلیک کنید :

سپس در صفحه بعد، چک می کند که آیا شما Java Development Kit، یا به اختصار JDK، را نصب کرده اید یا نه. زیرا JDK پیش نیازی برای نصب SDK می باشد. اگر JDK بر روی سیستم عامل شما نصب نباشد، ابتدا باید آن را نصب کنید و سپس به سراغ نصب SDK بروید. اگر JDK قبلا بر روی سیستم عامل نصب شده باشد، پنجره زیر نمایش داده می شود :

بر روی گزینه Next کلیک کنید و سایر مراحل نصب را طی کنید تا نصب نرم افزار پایان یابد. خوب شما الآن، Android SDK Manager رو نصب کردید که آیکون آن به صورت شکل زیر می باشد :

یا اگر این آیکون را بر روی desktop خود ندارید، می توانید آن را در منوی start ویندوز و در قسمتی با نام Android SDK Tools بیابید.

پس از نصب SDK، آن را اجرا کنید تا پنجره زیر نمایش داده شود (البته یک سری عملیات fetching رو انجام میده که معمولا چون ip شما تحریم هست پنجره به شکل زیر نمایش داده میشه – در صورت موفقیت در مخفی کردن ip، یک سری update نمایش داده می شود که می توانید آنها را نصب کنید و شکل متفاوت خواهد بود) :



:: موضوعات مرتبط: آموزش برنامه نویسی آندروید , ,
:: برچسب‌ها: برنامه نویسی آندروید ,
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393 بازدید : 526 نویسنده : میلاد فرخی دانشور 

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد گوشی های تلفن همراه که از اندروید استفاده می کنند، افزوده می شود بنابراین می توان بازار فروش خوبی را برای application های (برنامه های) اندروید پیش بینی نمود. شاید شما قبلا تصمیم گرفته اید که یک application برای اندروید بنویسید اما نگران این بوده اید که چگونه این application را در سایت های اصلی که در خارج از ایران قرار دارند به فروش برسانید و به این موضوع فکر کرده اید که آیا به دلیل تحریم های بانکی، می توانید پول فروش application خود را از این سایت ها بگیرید یا نه. خوشبختانه چند سایت ایرانی وجود دارد که در آنها می توانید application خود را به فروش بگذارید و با توجه به ایرانی و فارسی زبان بودن این سایت ها، دیگر نگران تحریم های بانکی سایر کشورها نخواهید بود. آنها را در زیر نمایش داده ایم :


www.cafebazaar.ir 

www.asr24.com 

www.myket.ir 

www.parshub.com 

www.plazza.ir 

www.iranapps.com

بنابراین شما اگر برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرید و مهم تر از آن، بتوانید یک application کاربردی و پرطرفدار بنویسید، درآمد مناسبی را از این راه کسب خواهید کرد. شما باید ایده خوبی داشته باشید تا بتوانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

برای برنامه نویسی اندروید، باید برنامه ها و بسته های نرم افزاری مختلفی را نصب کنید. من تمامی مراحل نصب این نرم افزارها را به شما یاد می دهم اما در همین ابتدا باید تذکر بدهم که معمولا کاربران ایرانی در این زمینه ممکن است به مشکل برخورد کنند (عجله نکنید، راه حل را می گویم). مثلا ممکن است من به شما یاد بدهم که چندین نرم افزار و بسته نرم افزاری را نصب کنید و شما هم مدتی مشغول این کار باشید اما همین که خواستید با نرم افزار، یک پروژه اندروید را تست کنید، با یک پیام خطا روبرو شوید. آنگاه در سایت های مختلف جستجو می کنید که راه حل برطرف کردن این پیام خطا چیست و متوجه می شوید که راه حل این است که به اینترنت متصل شده و مثلا یک بسته نرم افزاری را به روز (update) کنید. اما سایت این نرم افزار، اجازه update به ایرانیان نمی دهد. خوب حالا راه حل چیه ؟

راه حل، استفاده از نرم افزاری به نام Super Hide IP است که ip شما را تغییر می دهد تا آن سایت متوجه نشود که شما از ایران می خواهید نرم افزار را update یا دریافت نمایید. شما می توانید با یک ip دیگر به سایت متصل شده و نرم افزار خود را update کنید، اما باز هم امکان دارد دچار مشکل شوید، زیرا ممکن است آن سایت قبلا کامپیوتر شما را با ip ایران شناسایی کرده باشد و موفق به update نشوید (بار اول که برنامه را نصب کنید اگر ip شما مربوط به ایران باشد دیگر با چندین بار تغییر ip هم نمی توانید update کنید – این را من به تجربه متوجه شدم اما اطمینان صد در صد ندارم). اما در کل من یک توصیه خیلی بهتر دارم (در هنگام مواجه شدن با این مشکلات) و آن این است که شما بسته نرم افزاری کاملی که شامل همه نرم افزارهای مورد نیاز (و البته جدیدترین نسخه آنها) است را دانلود و استفاده کنید و دیگر نیازی به طی کردن مراحل مختلف برای نصب بسته های نرم افزاری مختلف نیست.

نام این بسته جامع نرم افزاری ، ADT Bundle می باشد که لینک اصلی دانلود آن در سایت android.com است که متاسفانه به ایرانیان اجازه دسترسی نمی دهد، اما ما این بسته نرم افزاری را در سایت کلیدستان قرار داده ایم تا به راحتی آن را دانلود کنید. اگر در منوی سمت چپ سایت در قسمت آموزش برنامه نویسی اندروید نگاه کنید، لینکی به صفحه دانلود آن قرار داده شده است.

اما اگر اصرار دارید که جدیدترین نسخه را از سایت اصلی (developer.android.com) دانلود کنید، می توانید ابتدا با نرم افزار Super Hide IP (یا برنامه های دیگر برای تغییر ip)، مقدار ip خود را تغییر بدهید و سپس به آدرس زیر رفته و بسته نرم افزاری را دانلود نمایید :


http://developer.android.com/sdk

با دانلود این بسته نرم افزاری، شما محیطی خواهید داشت که در آن می توانید یک برنامه اندروید را نوشته و سپس آن را بر روی یک ((گوشی موبایل مجازی)) تست کنید. یعنی شما نیاز ندارید که یک گوشی اندروید را به کامپیوتر متصل و سپس برنامه را بر روی آن نصب کنید بلکه خود نرم افزار به شما این امکان را می دهد که یک ((گوشی موبایل مجازی)) روی ویندوز خود داشته و نحوه عملکرد برنامه اندروید نوشته شده توسط خود را بر روی این ((گوشی موبایل مجازی)) ببینید.

من این راه حل نهایی را برای کسانی گفتم که قصد داشتند هر چه سریعتر یک پروژه اندروید را ساخته و تست کنند، اما اصولی تر این است که مراحل نصب بسته های نرم افزاری مختلف را نیز شرح بدهیم تا شما با تک تک این بسته ها آشنا شده و ساختار و پیکربندی آنها را به طور اصولی یاد بگیرید. شاید تعجب کنید و بگویید که خوب ما که کل نرم افزارها را یکجا داریم و نیازی دیگر به یادگیری اجزای مختلف آن نیست، اما به نظر من بهتر است اجزای مختلف نرم افزاری برای توسعه اندروید را هم یاد بگیرید تا دید مناسبی به آن داشته باشید. اگر در طی مراحل به مشکل برخورد کردید و نتوانستید آن را حل کنید، از همان بسته اصلی (ADT Bundle) استفاده کنید.

خوب حالا کل حرف هایم را خلاصه می کنم، توصیه اصلی این است که ابتدا با برنامه Super Hide IP اقدام به تغییر ip خود کنید و سپس تک تک بسته های نرم افزاری برای توسعه و برنامه نویسی اندروید را از سایت های اصلی آنها دانلود کنید (اگر دسترسی به شما داده نشد، از سایت های ایرانی دانلود کنید). در کل، هر زمان به اینترنت متصل بودید حتما از برنامه مخفی کردن ip استفاده کنید. هر کدام از بسته های نرم افزاری را در مباحث بعدی به شما معرفی می کنم و نحوه نصب آنها را هم شرح خواهم داد. اگر به مشکلی برخورد کردید در سایت ها (مخصوصا سایت های انگلیسی زبان) به دنبال راه حل باشید و ((سماجت)) به خرج بدهید و ناامید نشوید. اگر با مشکلی برخورد کردید که راه حل آن پیدا نشد، آخرین گزینه این است که به همین مبحث اول آمده و از لینک داده شده، کل بسته ها را به صورت آماده و ((یک جا نصب شده)) ، با نام ADT Bundle ، دانلود و استفاده نمایید (این گزینه آخر است).

خود من زمانی که برنامه نویسی اندروید را شروع کردم، ابتدا بسته های نرم افزاری را به طور جداگانه نصب می کردم و بدین ترتیب متوجه ساختار تک تک بسته های نرم افزاری شدم، اما بعد از آن، مثلا وقتی ویندوزم را عوض کردم و حالا قصد داشتم که دوباره نرم افزارهای برنامه نویسی اندروید را نصب کنم، یک راست به سراغ ADT Bundle رفتم و دیگر کاری با آن بسته های نرم افزاری نداشتم.

دقت کنید که ADT Bundle نیاز به نصب ندارد و فقط باید آن را در یک فولدر اصلی (مثلا C) در کامپیوتر خود کپی کنید. سپس در آن، وارد فولدر با نام eclipse بشوید و سپس فایل eclipse.exe را اجرا کنید تا نرم افزار اجرا شود.



:: موضوعات مرتبط: آموزش برنامه نویسی آندروید , ,
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 بازدید : 1168 نویسنده : سجاد علوی 

به نام خالق جهان هستی

سلامی به گرمی آفتاب سوزان بر تمامی عزیزان و دانشجویان و اعضای محترم گروه برنامه نویسی نایس سافت

در این مدت که در خدمت شما بودم و افتخار این رو داشتم جزو نویسندگان و مدیران این وبسایت دانشجویی و اولین وبسایت جامع برنامه نویسی دانشجویان پیام نور استان آذربایجان شرقی باشم تجربیات بسیار زیادی کسب نمودم . 

آرزوی قلبی ام بود که تمامی بازدید کنندگان از مطالبی که بر روی وب قرار داده میشد رضایت کافی را داشته باشند . 

امیدوارم از این به بعد در سایه نویسندگان و دانشجویانی که به جمع نویسندگان اضافه خواهند شد این وبسایت دانشجویی راه پر فراز و نشیب خویش را ادامه دهد .

از دوستان بابت تحمل کردن هایی که در حقم داشتند بی نهایت سپاسگذارم . 

در صورت هر گونه مساله می توانید با ایمیل زیر با من در ارتباط باشید :

Tabriz.Sajjad@Gmail.com

با تشــــــــــکر و خدا حافـــــــــــــــــــــــــظی : ســــــــــــــید سجــــــــــاد عـــــــــــــلـــــــوی



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: نویسندگان وبسایت ,
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 بازدید : 320 نویسنده : سجاد علوی 

تریلر بازی BATTLEFIELD 4 :

                                              FINAL STAND DLC

پنجمین DLC برای بازی Batttlefield معرفی شد که Final Stand نام دارد.

این DLC دارای ۴ مپ جدید به نامهای Operation Whiteout . Hammerhead ، Giants of Karelia و Hanger 21 نام دارد. تریلر این DLc زا می توانید مشاهده کنید.

 

 

 

تریلر بازی ASSASSIN’S CREED UNITY

بخش co-op در بازی assassin’s creed unity تغییرات بسیاری کرده است و به نظر می رسد دارای نقاط قوت بسیاریست و می تواند فصلی تازه در این عنوان باز کند. تریلر زیر یکی از مراحل این بازی را نشان می دهد که در آن به صورت co-op مرحله به سرانجام می رسد. این تریلر بر روی XBOX One  اجرا شده و کپچر شده است.



:: موضوعات مرتبط: مجله بازی , ,
:: برچسب‌ها: Games ,
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1393 بازدید : 277 نویسنده :  

برنامه زمانی کلاس های دانشگاه پیام نور مرکز تبریز قرار داده شد .

برای دانلود بر روی رشته مورد نظر زیر کلیک کنید :

 

==> مهندسی علوم کامپیوتر

==> مهندسی نرم افزار و سخت افزار



:: موضوعات مرتبط: برنامه کلاسی دروس تخصصی , ,
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393 بازدید : 415 نویسنده : سجاد علوی 



:: موضوعات مرتبط: گالری تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر ,
تاریخ : دو شنبه 17 شهريور 1393 بازدید : 352 نویسنده : سجاد علوی 

آموزش تکنولوژی Entity Framework  در ASP.NET

برای دانلود این کتاب آموزشی کلیک کنید .



:: موضوعات مرتبط: مقالات و کتب , ,
:: برچسب‌ها: کتب آموزشی تخصصی ,
تاریخ : یک شنبه 16 شهريور 1393 بازدید : 685 نویسنده : سجاد علوی 

آموزش سی شارپ پیام نور تبریز

در این پست مجموعه کامل فیلم های آموزشی سی شارپ و پایگاه داده که توسط استاد مهدی رجبی تهیه شده را در خدمت دوستان قرار می دهیم . در بخش اول و دوم به معرفی محیط برنامه نویسی سی شارپ در ویژوال استادیو پرداخته شده و نحوه کد نویسی مقدماتی من جمله ماشین حساب ساده آموزش داده شده است .

این فیلم ها به صورت کاملا پیشرفته فشرده سازی شده و به نصف حجم بدون افت کیفیت رسانده شده است .

با ما همراه باشید .

برای دانلود کلیک کنید .



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم های آموزشی , آموزش برنامه نویسی سی شارپ , ,
:: برچسب‌ها: سی شارپ ,
تاریخ : یک شنبه 9 شهريور 1393 بازدید : 934 نویسنده : میلاد باحجب کلانی 

همان طور که قبلا گفته شده بود در نرم افزار متلب تمامی متغیرهایی که تعریف می کنیم به صورت ماتریس تعریف

می شوند. برای تعریف یک ماتریس در برنامه متلب از دو علامت کروشه باز و بسته استفاده می کنیم و اعدادی

را به دلخواه در بین این دو کروشه قرار می دهیم. برای تشکیل دادن ستون های ماتریس می توانیم از ویرگول یا

فاصله  استفاده کنیم همچنین برای تشکیل سطرهای ماتریس می توانید بین اعداد از سمیکالن (نقطه ویرگول)

یا Enter استفاده کنیم برای مثال ماتریس A را بصورت [8 1 7;9 6 4;3 5 2] = A تعریف می کنیم گفتن این نقطه

الزامی است که حروف بزرگ و کوچک در متلب دارای تفاوت هستند. در مواقعی که ماتریس شامل سطرها

و ستونهای زیادی است برای فراخوانی آن علاوه بر راههایی که قبلا گفته شده است می توان با زدن کلید

مکان نمای بالا ماتریس نوشته شده را فراخوانی کنیم.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی متلب , ,
:: برچسب‌ها: تعریف متغیر , تعریف متغیر در متلب , متغیر در متلب , ماتریس در متلب ,
تاریخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393 بازدید : 136 نویسنده : محمد زارعی 

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان و دانشجویان پر تلاش دانشگاه پیام نور تبریز

گروه برنامه نویسی انجمن علمی علوم کامپیوتر در نظر دارد در راستای اجرای یک پروژه طراحی وب , از دوستان و عزیزانی که مایل به همکاری بوده دعوت بعمل بیاورد . دوستان توجه داشته باشند که این همکاری به صورت تیمی و آموزشی محور بوده و بعد از فراگیری آموزش های لازم در سایت انجمن علمی دانشگاه , به طراحی وب خواهند پرداخت و این همکاری در کنار تجربه دارای در آمد نیز خواهد بود . از دوستان خواهشمندیم جهت ثبت نام , نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را به ادرس ایمیل زیر ارسال فرمایید . با تشکر _ انجمن علمی علوم کامپیوتر دانشگاه پیام نور تبریز

pnu.programers@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دعوت به همکاری ,
تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1393 بازدید : 163 نویسنده : سجاد علوی 

 



:: برچسب‌ها: فیلم آموزشی سی شارپ ,
تاریخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393 بازدید : 300 نویسنده : سجاد علوی 

 

قسمت پنجم و ششم فیلم آموزشی زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس آماده دانلود می باشد .

این مجموعه حاصل تلاش گروه برنامه نویسی سی پلاس پلاس هسته  علمی علوم کامپیوتر می باشد .

 

برای دانلود کلیک کنید .



:: موضوعات مرتبط: دانلود فیلم های آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم اموزشی سی پلاس پلاس ,
تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1393 بازدید : 289 نویسنده :  

نام کتاب : آموزش گام به گام طراحی پایگاه داده 

مترجم : حامد نجار پور



:: موضوعات مرتبط: آموزش دروس دانشگاهی , مقالات و کتب , ,
:: برچسب‌ها: کتب آموزشی تخصصی ,
تاریخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 بازدید : 233 نویسنده : سجاد علوی 

 پوشه حفاظت از شما امکان می دهد فایل های خود را محافظت به روش های گوناگون. این به شما اجازه قفل کردن، پنهان کردن، حذف گروه های مقاوم و / یا نوشتن گروه های مقاوم فایل های خود، پوشه ها و درایوها. شما همچنین می توانید نوع خاصی از فایل های محافظت شده و می توانید انتخاب کنید به آن اجرا شود در حالت مخفی.

 

Lock & Hide Files!

Get maximum data protection protocols to safeguard and protect all your important and personal files, folders, and drives.
Lock and Hide feature lets you hide your data from all unwanted access and blocks access to your most important data.
Quickly protect and unprotect files, folders and drives, as well as customize folder locking for all your sensitive data.

Prevent File Deletion!

Put a stop to files from getting into your recycle bin With Folder Protect accidental deletion protection.
With the Delete-prevention mechanism, you can permit others to view your data while restricting modifications, or copying of that data.
With delete protection, you’ll never have to worry about accidently deleting important documents.

Prevent File Modification!

Folder Protect maximizes data protection and provides you with a robust mechanism to restrict data modification.
Restrict data tampering by allowing you to Write-protect your information and enable full Data-in-Use security across all Windows OS variants.
It ensures that no one will be able to make changes to your important files without authorization.

Lock Files, Folders & Drives!

Folder Protect offers advance Data-in-Use protection by allowing you to password-protect your sensitive files, folders, and drives.
Set unique security levels for each item to trigger specific behavior in the event of any unfavorable incident.
Make your private and confidential files, folders, & drives theft-proof, leak-proof, and loss-proof by making your files inaccessible, invisible, and delete-proof.

Customize your Security!

Customize Folder Protect to provide specific data security with a mix of unique access levels for certain files and folders.

You can choose to make files inaccessible; accessible but write-protected and / or delete proof; and / or hidden from other users.
Protecting and un-protecting files is easy, a simple right-click is all it takes to protect/unprotect it.

Works in Safe Mode!

Folder Protect presents a feature not offered in any other file-locking program, setting it a class apart.
Folder Protect uses Windows Kernel-level protection for complete windows compatibility which also makes it unbreakable.
Better compatibility mean better data security integrity which means data security cannot be compromised even in safe mode.

 

 

Download



:: موضوعات مرتبط: معرفی و دانلود نرم افزار , ,